Skip to main content
JAKESS
Soalan Lazim
Hubungi Kami
Aduan dan Maklum Balas
Peta Laman

Perkhidmatan

ePenyertaan

(PELANGGAN) KAJI SELIDIK KEPUASAN PELANGGAN LAMAN WEB RASMI JABATAN KEHAKIMAN SYARIAH SELANGOR TAHUN 2021

Assalamualaikum wrt wbt.

Tuan/Puan,

Dengan hormatnya pihak kami memohon kerjasama tuan/puan untuk mengisi Kaji Selidik Kepuasan Pelanggan Laman Web Rasmi JAKESS menerusi pautan berikut:

https://docs.google.com/forms/d/1v4FxvtVFQwZ8fDRHWy9u6UZxFQ1658K8Fs3wsKp_iqU/edit?usp=sharing

Kerjasama tuan/puan amatlah dihargai dan didahului dengan ucapan terim kasih.

Unit Komunikasi Korporat
b.p. Ketua Hakim Syarie
Jabatan Kehakiman Syariah Selangor

(PELANGGAN) KAJI SELIDIK KEPUASAN TERHADAP PROJEK INOVASI

Assalamualaikum wrt wbt.

Tuan/Puan,

Dengan hormatnya pihak kami memohon kerjasama tuan/puan untuk mengisi Kaji Selidik Kepuasan Terhadap Projek Inovasi bagi Pelanggan menerusi pautan berikut:

https://forms.gle/PMsJSZoTdFaAEKWT9

Tujuan kaji selidik ini adalah untuk mendapatkan maklum balas para pelanggan berkenaan dengan projek-projek inovasi yang telah dihasilkan oleh Jabatan ini melalui kumpulan-kumpulan Inovatif dan Kreatif yang telah diwujudkan.

Kerjasama tuan/puan amatlah dihargai dan didahului dengan ucapan terim kasih.

Bahagian Latihan, Inovasi & Transformasi
b.p. Ketua Hakim Syarie
Jabatan Kehakiman Syariah Selangor

BORANG DAFTAR INSIDEN KEGANASAN PELANGGAN 2021

Assalamualaikum wrt wbt.

YAA/YA/Tuan/Puan,

Dengan hormatnya saya merujuk kepada perkara yang tersebut di atas.

2. Dimaklumkan bahawa Unit Komunikasi Korporat JAKESS telah dipertanggungjawab mengumpul maklumat bagi sebarang insiden keganasan daripada pelanggan. Selaras dengan keputusan Mesyuarat Aduan dan Maklum Balas pelanggan Bil.3 Tahun 2020 yang diadakan pada 15 Disember 2020, mohon kerjasama YAA/YA/tuan/puan untuk mengisi Borang Daftar Insiden Keganasan Pelanggan menerusi pautan berikut:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScQ2nNQTDix5unxLTLjXBk_9Jfc9suHwBixnpGcHiAUYe8bDQ/viewform?usp=sf_link

4. Kerjasama YAA/YA/tuan/puan amatlah dihargai dan didahului dengan ucapan terim kasih.

Unit Komunikasi Korporat
Jabatan Kehakiman Syariah Selangor